White lace

Dzisiejsza koronkowa bluzka jest jedną z rzeczy upolowanych na wyprzedaży w zeszłym tygodniu:) Jestem w niej totalnie zakochana!! Spodenki były oczywistym wyborem ponieważ stylizacja potrzebowała jakiegoś ostrego koloru, żebym nie wyglądała blado jak wampir LOL :) Mam nadzieję, że Wam weekend mija równie przyjemnie jak mnie :)) Ściskam Was mocno, Megan xxx *

This lace blouse is one of the things I bought on this seasons sale. I'm totaly in love with it! Shorts were an easy choise as I needed some bright colour, so that I would't look pale as a vampire LOL  :)) Hope you enjoied your weekend as much us I did mine :)) Hugs Megan xxx  









Blouse - Cubus
Shorts - H&M
Heels - NewJorker
Bag - Monashe.pl
Ring - H&M
Bracelets - H&M and others


21 komentarze:

  1. Ale ślicznie wyszłaś na 1 i 2 fotce,tak słodziutko i piękniutko:):* O zestawie napiszę tylko tyle-REWELACJA!Bluzeczkę już bym Tobie ukradła jest prześwietna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam bzika na punkcie biżuteria, więc bransoletki od razu zaczęły przyciągać mój wzrok ;d
    Cudowne połączenie delikatnej bluzeczki z mocnym kolorem spodenek! Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaka fajna bluzeczka :)) w moim stylu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your top - so romantic! And you look gorgeous!

    XO,
    Lucija

    withlovelucija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacją, bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji ;)

    http://furioussquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja :)

    super wyglądasz ;)*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie, cudowne bransoletki - jak dla królowej Kleopatry. Te buty muszą być wygodne. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Cię i każdą Twoją stylizację! Bardzo podoba mi się, że połączyłaś tą bluzeczkę z tymi czerwonymi spodenkami. Rzeczywiście to ożywia cały zestaw. Uważam, że wszystko tu doskonale ze sobą współgra. Jestem zachwycona!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje Wam wszystkim, jesteście kochane kobietki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne dodatki - wszystkie!

    zapraszam do mnie :)
    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę fantastyczna biżuterię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladasz w tej bluzce, kiedy ja ja przymierzalam, wygladalam jak ubrana w za duza firanke -.- tak ze zazdroszcze_;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szahan: moja tajemnica polega na tym, że trzeba kupić jak najmniejszą :) Moja to XS a normalnie noszę M :) takie luźne kroje zawsze kupuje "za małe" i wtedy leżą na mnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna stylizacja i piękne dodatki ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram