Nude

Byłam wczoraj zmęczona ostrymi kolorami, więc gdy zajrzałam do szafy od razu wybrałam tę jasną sukienkę i dodatki w kolorze nude :) Do tego trochę ekstrawagancji w postaci paska i złotych kolczyków i strój gotowy! Całuję Was mocno :*

P.S. Jeśli macie chwilkę i macie konto na ModnejPolce zagłosujcie proszę na mnie w konkursie na stylizację folklorystyczną  tutaj  :) Z góry dziękuje i jak będzie możliwość to na pewno się odwdzięczę! 

Yesterday I was a bit tired with bright colours so I chose this dress with nude accessorize. I've added an extravagant belt and golden earrings and I was ready to go :) Hugs and kisses :*








 Dress, earrings - H&M
Purse - Monashe.pl 
Shoes - Stylowebuty.pl
Belt - Vintage Escada
Bracelet - ByDziubeka.pl 
Ring - NewYorker

27 komentarze:

  1. idealny stroj na rodzinna impreze typu wesele/chrzciny wymienilabym kopertowke na kolor czarny, ale tak tez jest pieknie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. MEG: W sumie mam zamiar iść w tej sukience we wrześniu na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to się nazywa elegancja!! :))) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Megan jesteś dla mnie zjawiskiem, świetnie wyglądasz,ZAWSZE! pozdrawiam :-)
    Tulipanna

    OdpowiedzUsuń
  5. filmik właśnie obejrzałam :) fajny :))) dawaj je częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w torebce^^;D

    świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie, to mój faworyt wśród Twoich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka i fantastyczna całość!Wyglądasz bosko:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo elegancko wyglądasz, pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne i bardzo eleganckie zestawienie :) I jeszcze ten make up :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka cudowna torebka

    xoxo
    www.klaoudyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny makijaż! pasuje Ci taki
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. czesc pięknoto ! Bardzo ładna styliacja, i musze ci powiedziec że śledze we poczynania wizażowe i jestem pod wrażeniem ! pieknie !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz, chociaż ja bym nie dała tego paska.
    F.L.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kreacja, dodatki idealnie dobrane. Po prostu pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje Wam wszystkie kochane Kobietki :* Jesteście the best :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mierzyłam tą sukienkę w H&M tyle, że granatową. W końcu jej nie wzięłam i żałuję. Wyglądasz w niej genialnie! Bardzo pasuje Ci ten wzór. Podoba mi się przełamanie jej paskiem. W kilku słowach: elegancja w czystym wydaniu! Jestem zachwycona!

    Pozdrawiam!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram