Hot red

Kolejną rzeczą którą kupiłam na wyprzedaży są te cudowne białe szorty! Długo takich szukałam więc teraz jak już je mam, będę Was pewnie nimi zamęczać, póki pogoda na to pozwoli :D Dzisiaj złączyłam je z ostro czerwoną koszulą i moim ukochanym naszyjnikiem :) Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu :)
W poniedziałek 22.08 mamy z Krzyśkiem pierwszą rocznicę ślubu i wybieramy się z tej okazji na weekend do Białki Tatrzańskiej i Zakopanego :) Ustawię pewnie jakiś auto-post na sobotę, a po powrocie będą nowe ciekawe wpisy :) Ściskam Was mocno :*

Those white shorts are a next thing I bought on sale :) I've been searching for them for a very long time! Now that I have them I will probably use them a lot! So be ready for it!!
Next Monday Kris and I have our first wedding anniversary! We are leaving on Friday for Białka-Tatrzańska and Zakopane to celebrate it a little bit :) I will probably auto-post on Saturday and I hope you guys have a great week! Hugs :*





 




Shorts - Cubus
Shirt - NoName
Bag - Monashe.pl
Bransolet - Coyoco i Iloko.pl
Necklace - Iloko.pl 



23 komentarze:

  1. prześliczny naszyjnik ! ładnie wygladasz w rozpuszczonych włosach ;))


    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie się prezentujesz! :) a żółte szpilki dodają błysku całej stylizacji!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny krwisty kolorek! :) kobieco

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, ale żółte szpilki to już leciutki przesyt dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie to wygląda!
    Ja miałam boskie białe szorty, lecz niestety, w praniu zostały kompletnie zniszczone :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się połączenie czerni z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szorty są bardzo ładne! :) wręcz genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja! Jak zawsze pięknie i z klasą:)Szorty są świetne,a w naszyjniku jestem zakochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula, bardzo mi się podoba taka intensywna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurczę, Megan jak ślicznie Ci w czerwonym :)))) HOT!!! :))) klasa i elegancja, naszyjnik bardzo zdobi, super!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny mają krój te szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy typ urody ; ***

    KOCHAM TWOJE BUTY I SZORTY <3

    ---
    Hej ; * Zapraszam cię na mojego bloga (hoopy-style.blogspot.com). Będzie mi miło, jeżeli skomentujesz ostatnią
    notkę. Byłabym rownież w niebowzięta, gdybyś dodała mnie do obserwatorów, jeżeli jeszcze mnie nie masz [jeśli chcesz, zrobię to samo- wystarczy
    napisać komentarz informujący mnie o tym :) ]. Jeżeli chcesz, żebym komentowała twoje notki- napisz komentarz,
    który będzie mnie powiadamiał o tym.

    Buziaki! ; * ;*

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi darlin' and sorry but I had problems with blogger! now I can follow you back and I'm your new follower! Beautiful post and pictures. I'm in love with your yellow shoes! If you want there's a new post on my blog! Kisses from Italy!

    http://entrophiabehindgreeneyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny naszyjnik :) poza tym cała stylizacja- świetna, wyglądasz super :)
    pozdrawiam!

    www.lilsis-bigsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z przedmówczyniami, że do twarzy Ci w czerwonym! Bardzo mi się podoba połączenie kolorystyczne w tym zestawie. Zresztą według mnie wszystko wygląda tutaj bardzo fajnie. Jestem zauroczona tą stylizacją!

    Pozdrawiam!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram