Blue as an ocean

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak byłam ubrana w zeszły weekend na weselu mojego kuzyna :) Sukienka od razu zdobyła moje serce dzięki lejącym się częściom na dole sukienki :) Ponieważ było  ok 30 stopni to wybrałam do niej najcieńszą marynarkę jaką posiadam :) Jeśli chodzi o włosy to zawsze na wesela spinam je w koka, z czystej wygody :) Buty, choć bardzo wysokie, sprawdziły się bardzo dobrze, tańczyłam w nich do północy, a potem zmieniłam na płaskie sandałki :)
Dzisiaj (aż do poniedziałku) w Częstochowie jest wyjątkowo tłoczno, jako że na 15 sierpnia przychodzą pielgrzymki z całej Polski, więc w mieście jest istne szaleństwo :) Dlatego też ja zostaje cały weekend w domu :) Porobię zdjęcia, wieczorem przychodzą do nas przyjaciele :) Mam nadzieję, że i dla Was to będzie bardzo udany weekend :) Buziaki Megan xxx

Today I present you with what I wore last weekend for my cousin's wedding party. I love this dress for it's cut :) It was realy hot that day but we had a blast at the party! A long weekend has just started in Poland so I have three days to relax, make photos and meet with our friends :) Hope your weekend will be as much fun as I hope mine will :) Hugs Megan xxxx










Dress - KMX
Blazer - Caterina
Shoes - Stylowebuty.pl 
Bag - SH
Bracelet - Monnari
Ring - Glitter



24 komentarze:

  1. Wspaniały krój sukienki! Leży idealnie i od razu widać, że jest wygodna.
    Podziwiam również perfekcyjnie wykonany makijaż :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka jest cudowna! Biżuteria jest fantastyczna, na dodatek bardzo podoba mi się Twój typ urody :)

    Obserwuję :)
    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Krój i kolor sukienki ekstra ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. tak kolorowo, bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam koleżankę częstochowiankę :)
    Podobają mi się kolczyki (klipsy?), gdzie kupiłaś?
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://modaitakietam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiego używa eyelinera ? Bo fajny makijaż ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja, sukienka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie rewelacja!Przepięknie się prezentujesz w tym zestawie:)Świetne kolory,oryginalne dodatki i te butyyy są genialne!:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko wyglądasz - wiesz, że mam słabość do kolorów, a ty je prezentujesz DOSKONALE :*****

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest śliczna! ma świetny krój i dobrze na Tobie leży:)

    OdpowiedzUsuń
  11. na prawdę świetnie się prezentowałaś! :) kolor sukienki idealny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Your color blocking is FAB! The clutch is PERFECT!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna torebka :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze! Jesteście cudowne!
    @Susie: Używam eyelinera w pisaku :) Jest o wiele łatwiejszy w użyciu niż ten w pędzelku :D Ja swoj zamówiłam gdzieś na Allegro,ale pewnie są we wszystkich drogeriach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest śliczna. Idealnie się układa. Najbardziej jednak rzucił mi się w oczy ten maleńki zegarek w pierścionku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Great outfit, very colourful ! Love your blog, do you want to follow each other ?

    XOXO

    http://just-wishes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno zachwyciłaś wszystkich na weselu, bo wyglądasz ślicznie! Bardzo podoba mi się krój sukienki, wyglądasz w nim bardzo kobieco! Poza tym uważam, że dobrałaś naprawdę fajne kolory, które doskonale sprawdzają się podczas takich imprez w wakacje.
    P.S. Jestem zakochana w Twoich kreskach!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. @PaulinaSz: Kolczyki dostałam w prezencie ślubnym od rodziców i zostały kupione w sklepie Swarovski :) Buziaki

    @Dziekuje Monika, długo trenowałam moje kreski hihi

    OdpowiedzUsuń
  19. tandetnie,a rzeczy wyglądają jak z bazaru. ubierasz się jak na wiejskie wesele.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram