black&white smile

Dzisiaj krótki pościk, ze zdjęciami które znalazłam robiąc małe porządki na komputerze :) Podobny zestaw już był, tyle że bez marynarki :))) Buziaki :*

P.S Jak najdziecie chwilkę możecie na mnie zagłosować w konkursie "We love wool" tutaj Każdy kto odda swój głos ma szanse wygrać super nagrody! 

Today a quick post with photos I have found while cleaning up files on my computer. I have posted a long time ago a post similar to this one but with no blazer on! Kisses :* 


P.S. You can vote on me on "We love wool" contest here Everybody who votes has a chance to win brilliant prizes!








Zobaczcie ten genialny video clip! Watch this brilliant video clip!!  100 years of style!! 





Jumper, Blazer - F&F 
Shoes - Jimmy Choo for h&m
Belt - Zara
Purse - NoName 
Bracolets - H&M
Ring - NewYorker

23 komentarze:

  1. bardzo bardzo bardzo mi się podoba zarówno post jak i cały blog :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. do tego zestawu chyba pasowałyby klasyczne czarne szpilki.

    butki same w sobie robią wrażenie, ale zestawiłabym je z bardziej "spokojną" górą. i na odwrót. tutaj masz łączenie kolorów z białym plus rzucający się w oczy pasek, dlatego buty wzięłabym w jednolitym kolorze :)

    acz ... poza tym bardzo ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie ! marynarka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie bieli z czernią chyba nigdy mi sie nie znudzi! Cudowny pasek widzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda ten łańcuchowy pasek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zestawy w takich klasycznych kolorach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna marynarka!Ja niestety nie znalazłam swojej "idealnej"białej:( Świetny secik,jak zawsze maga stylowo!:):*
    P.s. Lecę oddać głos!:]Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, you look awesome,I have to say this outfit perfectly suites your character.You look so adorable,and cool and your light smiles,so cute!Thank you for these wonderful looks, you have an amazing style.accessories seem to be fantastic,awfully good effects,plus some ingenious creative ideas!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi!!I like your blog so much, and you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten jasny żakiet! pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  11. great outfit! Love black-white combination! :)
    Nice photos and blog. :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zestawienie jest świetne :)
    buty są normalnie cudowne!!! :) uwielbiam takie ;)
    Pozdrawiam i Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie podobają mi się twoje dodatki. ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful look,hon!Love everything about it!

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz!
    U mnie konkurs, Zaparszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja :) szczegolnie buty :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się połączenie kolorystyczne. Od zawsze uwielbiałam biel i czerń. Poza tym uważam, że ten zestaw jest bardzo klasyczny i kobiecy i nadaje się na wiele okazji. Myślę również, że buty dosyć ciekawie go przełamują, a gdybyś wybrała czarne szpilki to stylizacja nie miałaby tego pazura.
    P.S. Oczywiście zagłosowałam!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram