Stars on the sky

Dzisiaj sesja była długo wyczekiwana :) Jesteśmy w Szczyrku i oczywiście tak jak w reszcie kraju pada prawie non stop :) Wiec naszykowana do zdjęć poczytałam, obejrzałam kilka seriali, ugotowałam obiad i wreszcie nastąpiła wyczekana przerwa od deszczu!! Poprawiłam szybko makijaż i pobiegliśmy robić zdjęcia! Bluzkę tę znalazłam parę tygodni temu w SH a szorty są z H&M. Sandałki już znacie, kupione w Stylowebuty.pl są tego lata jednymi z moich ulubionych! Torebka jest z zeszłego sezonu, kupiona w sklepie Ochlala w Częstochowie! Całkiem o niej zapomniałam i przed wyjazdem udało mi się ją znaleźć przygniecioną innymi torebkami :) Jako, że pogoda nie dopisuje, w weekend byliśmy trochę pochodzić po galerii w Bielsku-Białej i trafiłam na stoisko mojej ulubionej biżuterii modowej ByDziubeka i kupiłam sobie 3 śliczne rzeczy w kolekcji TODO (40%przeceny!!). Dwie  z nich widzicie na zdjęciach: naszyjnik i zegarek :) Mam nadzieję, że podoba Wam się dzisiajszy secik. Całuje Was Kochani i do usłyszenia!

P.S. Zachęcam Was do klikania pola "Lubie to" po lewej stronie pod moimi postami jeśli podoba Wam się mój nowy wpis.

xxx Megan











Photos by Kris :*

Top - SH
Shorts - H&M
Hat - Reserved
Watch, neckless - ByDziubeka
Bracelets - Apart and NoName
Purse - Ochlala in Częstochowa

12 komentarze:

  1. wpadam w zachwyt nad tymi Twoimi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja, wyglądasz jak prosto z Saint Tropez ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bluzka i świetny make-up!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zestaw! Buty, kapelusz, kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz, jak to na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty!!!!!!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ się cieszę, że znalazłaś chwilę bez deszczu, by zrobić te zdjęcia! Wyglądasz prześlicznie, kolorowo i promiennie, mimo panującej pogody. Świetny makijaż, zauroczył mnie. Musze Ci powiedzieć, że mam bardzo podobną bluzeczkę, chodzi mi o krój. Mam takie samo wycięcie na plecach, tyle, że moja jest żółta i lekko przezroczysta, taka bardzo typowo plażowa. :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzymy powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.
    zakupynazlecenie.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram