Love is in the air

Odkąd pamiętam lubiłam motyw serca :) Zasadniczo malowałam je wszędzie, na wszystkim i we wszystkich możliwych kolorach :)  No i proszę - moda zgotowała mi prezent w postaci motywu serca występującego w tym sezonie na wielu rzeczach!  Moda zawsze znajdzie sposób aby wyjść na przeciw konsumentom :)

Jak pewnie zauważyliście w zasadzie w ogóle się nie opalam. Jest to decyzja, którą podjęłam mniej więcej trzy lata temu i trzymam się jej skrupulatnie :) Są dwa powody, po pierwsze moja skóra jest wrażliwa na słońce, szybko się czerwieni i uczula. Po drugie głęboko wierzę w to, iż nadmierne opalanie jest niezdrowe i niszczy skórę. I choć niestety spotykam się ze sporą falą krytyki z powodu jasnego koloru skóry, wierzę w to, iż wybrałam słuszną drogę ku pięknej i zdrowej skórze w starszym wieku :) Dlatego też wsparłam akcję organizowaną przez firmy ByDziubeka i Cosmopolitan i zdecydowałam się na zakup unikatowej bransoletki, która jest symbolem MIĘDZYNARODOWEJ AKCJI COSMOPOLITAN OPALAJ SIĘ BEZPIECZNIE. O międzynarodowej i polskiej edycji akcji możecie przeczytać w miesięczniku Cosmopolitan oraz tutaj. Pamiętajcie o bezpiecznym opalaniu!

I love heart motiv and I'm so glad this seasons' fashion came across my needs and this motiv apeares on almoust everything! Don't you find this skirt I'm wearing super cute?

As you have probably noticed I don't sun tan almoust at all! I believe it's not healthy for your skin! I'm being often critisized for my pale skin colour but I think it's an investment for a beautiful and healthy skin when I get older. That's why I support polish eddition of "Practice safe sun" crusade and therefor I have bought the bracolet which is an international symbol of this cause! You can read about the American and Polish eddition here! Remember to practice safe sun! 












Skirt - Zara
Top, necklace - H&M
Bracelets - ByDziubeka.pl
Shoes - Simple 
Purse - Monashe.pl



19 komentarze:

  1. thank you for he coment!
    I love the skirt, is amazing!
    look great!

    xoxo
    Adriana
    http://surfingmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kopertówka:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny zestaw! kopertówka jest super, sama zastanawiam się nad jej kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful post.loved your skirt :)
    i am following your blog dear.really like it.i hope u can follow back.it'd make me very happy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestwik, na pewno coś z niego użyje do własnej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna stylizacja!:)Zastanawiam się nad kupnem tej torebki jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym dodała jednak nie kontrastującą torebkę, choć fajnie nawet tak ekperymentowo.
    A spódniczka jest ŚLICZNA! w połączeniu z bluzką i łańcuchem 10/10! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous!! You look absolutely breathtaking. Your skirt is so pretty, the clutch is fabulous, your hair, shoes...I mean everything works so wonderful.

    Thx for your comment on my blog and of course I'm following you now.


    <3 Marina
    Fashion.MakeUp.LifeStyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochanie, wyglądasz wspaniale!!! A ta torebka jest po prostu przepiękna - jestem nią zachwycona!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna torebka i spódnica! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw. Wyglądasz świetnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram