it's not that easy to be romantic

Wczoraj wyciągnęłam męża na wielkie zakupy :))) Znalazłam taką informację na internecie, że w Bielsku-Białej jest największy sekond-hand w Polsce :) Nie mogłam przepuścić takiej okazji i sprawdzić czy to prawda! Nie rozczarowałam się wcale :) Kupiłam dużo pięknych rzeczy, w co nadal nie mogę uwierzyć! Pogoda wreszcie się poprawiła więc mogłiśmy zrobić fajną sesję w plenerze w pięknym słońcu! Szalenie oczarowała mnie ta spódnica, jest taka zwiewna i romantyczna! Szpilki kupiłam już jakiś czas temu w stylowebuty.pl  i czekały długo na jakąś piękną oprawę :) Kopertówkę kupiłam w małym butiku w Częstochowie, zakochałam się w tych ślicznych trójwymiarowych kwiatuszkach! Jednym słowem kwiatowe szaleństwo! Pozdrawiam Was gorąco Kochani i do usłyszenia!

Yesterday I went to apparently the biggest second hand store in Poland! I found so many fantastic clothes I can't even believe it! Including that beautiful skirt and that light pink top! Thank you God for SH shopping! I love all those flowers on my skirt and purse! They are so chick and romantic :) Hugs and kisses!












Photos by Kris :*

Skirt, top - SH
Shoes - Stylowebuty.pl
Bacelet - ByDziubeka.pl
Purse - Local store in Częstochowa
Belts - Zara and Orsay
Ring, hairband - H&M
Necklace - Bought in Prague


16 komentarze:

  1. cudne zdjęcia, pięknie Ci w wydaniu romantycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna spodnica! Bardzo fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie jest ten secondhand? Rezczywiście spódnica jest śliczna. Świetnie wyglądasz. Hania

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna kopertówka, b.ładny pasek i świetne buty! :)

    pozdrawiam.
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te zdjęcia na trawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty sliczne!Fajany pomysl na sesje!!

    xx

    h.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hania; Sekond hand, w którym byłam jest na ulicy Komorowickiej! Jest duży napis na budynku ;)
    Dziękuje Wam dziewczyny za miłe komentarze! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się kolorystyka tego zestawu, poza tym nie dziwię się Twoim zachwytom nad spódnicą, bo jest naprawdę świetna! Lekka, zwiewna, kobieca i ma piękny wzór. To był naprawdę dobry zakup. :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajowe buciory. Pozdrawiam Kat:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi pretty!! :D

    I love your blog and your style, I follow you ! Maybe you'll have time to visit my blog too and follow me back :) Kisses from México city!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram