if you dream about it you might get it

Taki naszyjnik marzył mi się od bardzo dawna! Widziałam całe mnóstwo podobnych do tego u innych blogerek i gwiazd ale ciągle mi w nich coś nie pasowało :) No i niedawno Tamara (Makademian Girl) umieściła na blogu stylizację z kapeluszem z Iloko.pl i właśnie w tym sklepie znalazłam mój wymarzony naszyjnik! Dzięki Tamaro :* Ubrania i torebka są z SH a buty już znacie - kupiłam je w Stylowebuty.pl. Polecam je bo są bardzo wygodne (oczywiście nie do długiego chodzenia) :) Udanego weekendu Kochani! Oby pogoda nam się polepszyła bo kiedy robiłam wczoraj te zdjęcia było 10 stopni i potwornie zmarzłam! Buziaki :*

I dreamed about such necklace for a long time! Thanks to Tamara aka Macademian Girl who had bought a hat in Iloko.pl store (and I saw it on her blog)  I was able to find this necklace! Thank you Tamara :* Rest of the clothes I'm wearing are from SH. Those beautiful heels are realy comfortable and I bought them in stylowebuty.pl! Have a great weekend! Hugs and kisses :*








Skirt, blause, purse - SH
Ring - Aldo i Glitter
Necklace - Iloko.pl
Shoes - Stylowebuty.pl 
Belt, bracelet - NoName

14 komentarze:

  1. naszyjnik cudny. też chcę taki <3 buty także.
    i bardzo fajnie połączyłaś tę spódnicę i bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście ten naszyjnik jest przepiekny...!! i Twoja stylizacja świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne buty i naszyjnik, cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. AAAAA!!! Cudownie wyglądasz!!! Ten naszyjnik to miodzio samo w sobie!! :))) Jestem nim zachwycona i dziękuję za podziękowania Słonko :****

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny naszyjnik i śliczna sukienka, bardzo ładny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten naszyjnik jest rewelacyjny! Też chcę taki:D Secik bardzo mi się podoba,świetna spódnica-srebro rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. stylowo, kobieco i prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog został nominowany w zabawie One Lovely Blog Award, szczegóły na moim blogu. Gratuluję ;*

    btw. piękne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. You look beautiful! I love your outfit! The color of your top is lovely and the necklace amazing!

    Following you now on Bloglovin and Google, I would love it if you followed me back!

    Chysa
    Stories and Sequins

    OdpowiedzUsuń
  10. http://zalukaj.pl/polecony,873311/
    Darmowe seriale takie jak: Plotkara, 90210,życie na fali. Wszystkie odcinki. Serdecznie polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Naszyjnik robi wrażenie! Wygląda naprawdę genialnie. Jednak największe wrażenie zresztą jak zawsze robisz Ty kochana! Wygadasz bardzo kobieco w każdej przedstawianej stylizacji. Moim zdaniem masz świetny styl! Oby tak dalej. Czekam z niecierpliwością na kolejne zestawy. :)

    Pozdrawiam z wyjątkowo deszczowego Krakowa!
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram