Futuristic make-up

Wczoraj na kursie wizażu moja przyjaciółka Asia pomalowała mnie dość odważnie, w sumie wyszło tak futurystycznie :) Po powrocie do domu szybko się przebrałam i zrobiłam trochę  fotek (mimo lekkiej mżawki!!), niestety było już późno i zdjęcia są dość ciemne. Makijaż był bardzo ostry ale czasem można sobie zaszaleć, kto nam zabroni? :D Ściskam Was mocno! Do usłyszenia!

Yesterday at make-up course my friend Asia did a very bold and futuristic make up on me :)  After the course I came back home, changed my clothes quickly and took those photos!! It was pretty crazy make-up but from time to time girls have to have fun! Hugs :)))







12 komentarze:

  1. makijaż oczu bardzo mi się podoba, ust trochę mniej, ale i tak wyglądasz zjawiskowo:)
    świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, fajny!!!
    :)

    uwaga uwaga! nominowałam Cię do nagrody One Lovely Blog Award :)

    http://martiliciousblog.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very creative make up & color mix!! Found you at CHICISIMO... and following here too...

    amintasfashion

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście że się obserwujemy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam na mojego bloga o modzie. Sporo outfitów :

    http://old-school-hollywood.blogspot.com/

    zachęcam do obserwacji mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy, odważny makijaż! lubię takie eksperymenty :)

    Pozdrawiam,
    radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. The makeup looks great.
    Lovely pictures!

    http://thesartorialdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż robi wrażenie, rzeczywiście jest bardzo odważny, ale zgadzam się z Tobą, że czasem można zaszaleć, powiedziałabym, że nawet trzeba! Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, bluzka i torebeczka są świetne. jak chcesz się ich pozbyć to z chęcią przygarnę! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram