Feeling light

Pogoda u nas nadal się utrzymuje i świecące słońce napawa mnie wielkim optymizmem. Mam ochotę ubierać się pastelowo - cukierkowo i jakimś cudem tylko takie rzeczy wpadają mi w ręce kiedy się ubieram! Kolejny mój set jest dlatego bardzo słoneczny, występują w nim tylko jasne, stonowane barwy. Na początku lata szalałam za ostrymi colour-blocking a teraz proszę bardzo - cukierkowa Madzia :) Ubrania pochodzą z SH, buty z Stylowebuty.pl a koronkowa torebka z Monashe.pl (dzisiaj zamówiłam nową kobaltową kopertówkę i nie mogę się jej doczekać!). Ściskam Was mocno!

Galeria moich zdjęć pokazała się ostatnio na Papilot.pl Tutaj link :) Jest cała gama pozytywnych i negatywnych komentarzy :) Można się pośmiać :) No i dowiedziałam się od jednej czytelniczki, że może jestem Wampirem, ponieważ to by wyjaśniło dlaczego mam taka jasną skórę! :D Kocham internet!

Zachęcam do klikania w okienko "Lubię to" pod postem po lewej stronie :)

The weather is still fantastic and this much sun makes me feel realy optimistic! I could forget about bright colour-blocking and wear this light-tone clothes all the time!








Shorts, top - SH
Heels - stylowebuty.pl
Purse - Monashe.pl 
Belt, Ear ring - Orsay
Jewlery - ByDziubeka.pl
Hat - bought in Prague

19 komentarze:

  1. prześliczne buty - mam do nich ogromną słabość!:)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Bosko wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna biżuteria i zestawienie kolorów! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. super buty, i te kolory! :) a kapelusz to już wisienka na torcie - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki, pewnie - obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super bluzka :)

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna torebeczka :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz śliczną torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. such a cute look, love th ecolors
    xx the cookies
    Share the feeling
    visit <3
    www.samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobasz w takich barwach. Dodają Ci uroku i moim zdaniem zdecydowanie pasują do Ciebie. Poza tym to doskonała alternatywa dla wszędobylskich neonów. Ach, a Twój kapelusz skradł moje serce, mimo, że mam już swój to twój mi się bardzo podoba! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się bluzka! spodenki mają fajny kolor lecz ja bym je lekko podwineła, ale zdecydanie dodatk iwygrywają ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. LOVE THE SHOES!!!
    im following u now,if u want follow me back:)
    http://thecoffeedress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. This outfit is so classy and chic!!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice pictures.
    Your blog is so lovely.
    Follow each other?

    http://www.allamodaeconstile.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nosisz stanik ? Bo wyglada jakbyś nie nosiła, a powinnas. Krój, kolor, kapelusz - koszmarne.
    Zdecydowanie brak Ci poczucia dobrego smaku.
    Gabriela.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram