back to flowers

Kupiłam tą spódnicę w kwietniu i od tamtej pory jakoś nie mogłam jej z niczym spasować. Sama nie wiem ile razy ją zakładałam i ciągle było coś nie tak! No i wczoraj nadszedł ten dzień kiedy ją założyłam i potem dobrałam pozostałe rzeczy i wreszcie byłam zadowolona z efektu:) Jako, że wczoraj było chłodniej mogłam zarzucić bardziej zabudowane buty i cienki berecik :) Tak w ogóle to testem rozkochana w tych koturnach :))) Kosmiczny pierścionek kupiłam w sklepie Glitter, gdzie weszłam wczoraj i się okazało, że jest cała gablota rzeczy przecenionych na 10 i 5zl :)))) W nadchodzący weekend chce się wybrać do Galerii Jurajskiej na małe, przecenowe łowy, mam nadzieję, że uda mi się kupić jakieś fajne rzeczy!! Ściskam Was Kochani i do usłyszenia! :*

I bought this skirt back in April and I just couldn't match it with anything! God knows how many times I've tried it on and there was always sth wrong with it (or with me LoL) Anyway yesterday I finaly combined it with the clothes you can see on the photos and liked it!! It was cooler outside so I could have worn those boots and a thin beret :)) This weekend I'm planning for some on-sale shopping! Hope I'll find some nice things :) Hugs and kisses :*







Skirt - Mohito
Top - SH
Sweater - Luisa Cerano
Bracelet - Coyoco
Purse, belt, pearls- NoName
Beret - H&M

18 komentarze:

  1. zawsze jak widzę te buty to się rozpływam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dziwię się, że jesteś zakochana w tych butach, bo są rewelacyjne!

    fajna biżuteria i spódnica ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz! :) koturny są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona dodatkami i cudownym makijażem <33 :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny set,zresztą jak wszystkie Twoje:)Szalone dodatki nadały smaczku całości:)Rewelacyjne buty! Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. I loveeee your shoes so much! And your eyes are so beautiful!

    Wida
    Missing Amsie Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ masz rzęsy dłuuugie ;)) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg mnie niepotrzebnie założyłaś ten cekinowy beret. Masz piękne włosy - gdybyś je rozpuściła i jeszcze zdjęła ten szary sweter, to wyglądałabyś niezwykle kobieco. Zrezygnowałabym też z biżuterii - jesteś śliczna. Te bransoletki niepotrzebnie odwracają uwagę od Twojej urody. Są za duże! Masz taki typ urody, że, wg mnie, najlepiej wyglądasz w prostych zestawach, podkreślających krągłości. Po prostu jesteś za ładna na wydziwianie! ;)
    Spódniczka i topik za to bardzo fajnie :). I super koturny!

    Fanka Twojego naturalnego wdzięku pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana nominowałam Cię do ONE LOVELY BLOG AWARD
    jeżeli jesteś zainteresowana to szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. You are SO pretty! I love how you did your makeup here! So great :)
    -Ellie

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem czemu one ci tak słodzą, wszystko z innej parafii, nie pasujące ze sobą, osobno rzeczy są ok. A ta różowo pudrowa bluzka jest okropna.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna bizuteria! i ta limonkowa kopertowka!ach!
    x

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, jako że bardzo lubię tu zaglądać to nominowałam Cię w konkursie One Lovely Blog Award! Więcej informacji i zasady u mnie na blogu.
    P.S. Jak zwykle wyglądasz ślicznie i kobieco! Ten berecik jest słodki, a Twój uśmiech jak zwykle zniewalający!

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje dziewczyny za nominację i za komentarze!buziaki wielkie! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram