w kolorze błękitu

Spódnicę tę upolowałam w TKMAXX :) Nie jestem fanką tego sklepu, jako że przypomina mi ona jakąś wielką, zabałaganioną halę handlową ale ta spódnica od razu przypadła mi do gustu:) Większość koronkowych sukienek i spódnic które można znaleźć obecnie w sklepach jest bardzo krótkich, co mi trochę przeszkadza, ale nie mogę przecież do wszystkiego zakładać legginsów! Szpilki kupiłam na sylwestra w Menbur, wyglądają pięknie ale teraz już wiem, że totalnie nie nadają się do tańczenia - są zbyt sztywne. Za to pięknie się prezentują ;) LOL

Udanego weekendu, pełnego modowych inspiracji Wam Dziewczyny życzę!

xxx Megan

I bought this skirt in TkMaxx which is not my favorite store I must say - its kind a huge and not customer-friendly organized.  Anyway I managed to find this skirt and I bought it right away!  Most lace skirts and dresses which are now available at stores are pretty short and it bothers me but I can't wear leggins all the time! Heels I bought for the last years's New Years Eve celebration and they hurt to dance! But they look pretty on me haha LOL












Top - Zara
Skirt - TkMaxx 
Belt - Caterina 
Shoes - Menbur
Bracelet - www.bydziubeka.pl
Ring - Accessorize 
Ear-ring - Orsay
Purse - NoName

12 komentarze:

  1. baarrdzo wyrazista stylizacja, tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach!!! Zakochałam się w tej bransoletce, Twoim makijażu i cudownej spódnicy! wyglądasz prześlicznie - i te kolczyki piórkowe <3 Coś cudownego :***

    OdpowiedzUsuń
  3. aaah! <3 świetna spódnica i sukienka z poprzedniego postu! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz, cudna spódniczka! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. przeurocza spódniczka.
    bedzie pasowała Ci do wielu letnich outfit'ów.

    miłego dnia, cmok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekombinowane, za dużo wszystkiego, a tego błękitu to tu nie widać, niestety. E-A

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci kochana :*** A Tk MAXX to przypomina raczej wielką ciułbudę ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka i kolczyki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna spódniczka ;)

    Ha w Tk Maxx wchodzę , idę do butów , ogarniam wzrokiem wszystkie wieszaki , jak jakiś kolor lub materiał wpadnie mi w oko to przymierzam , a jak nie to prędko wychodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przekombinowane, za dużo rodzajów materiałów, dodatków wszystkiego. Nie jest ci też dobrze w tej pomadce... Spódnica w falbany i bluzka z satyny to połączenie nie mogło skończyć się dobrze, a jeszcze pasek i bransoleta.. tragedia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram