trouble shorts

Jestem zakochana w tej białej marynarce i zasadniczo mogłabym ją nosić codziennie i do wszystkiego! Miałam natomiast problem z tymi czerwonymi szortami, niby gładkie, niby fajny kolor, a za każdym razem jak je zakładałam to mi się nie podobały i kończyło się rzuceniem ich w kąt szafy! No i przyszedł wreszcie ten dzień kiedy znalazłam dla nich idealne towarzystwo! :) Reszta ubrań jakoś tak sama się skomponowała i wyszło myślę całkiem fajnie :) Czy wy też macie takie rzeczy, które w sumie są fajne a jakoś tak mimo wszystko Wam nigdy nie leżą?

I had a trouble with this shorts! Everytime I've put them on there was sth wrong with them! God knows why, they just didn't go with anything! Finaly I found a perfect company for them - this beautiful white blazer! Do you have anything in your closet, that seems perfect but still you have trouble to wear it? 

xxx Megan




Blazer - F&F
Top - Orsay
Shorts - H&M
Sandals- Local store
Jewlery - H&M, ByDziubeka www.bydziubeka.pl , Rubin store in Częstochowa
Belt - Zara
Purse - Local store

15 komentarze:

  1. w torebce się zakochałam, ale cały strój wygląda ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka jest boska! torebka również:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak - parę takich rzeczy się znajdzie ;)

    poobserwujemy się nawzajem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja bardzo udana, oglądam Twojego bloga i ogólnie bardzo mi się podoba, tylko nie przepadam za tak gładko i nisko spiętymi włosami, wolę upięcia wysokie bo wtedy lepiej rysuje się twarz i sylwetka albo rozpuszczone lub jakiś warkocz, pomyśl o tym, widzę że mocniej i wyraźniej się teraz malujesz i to jest plus dla stylizacji, masz świetne wyczucie koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Wam wszystkim za miłe słowa :) zwłaszcza Pani anonimowej :) miło przeczytać, że blog podoba się coraz bardziej :) i dziękuje za wskazówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. blazer dograłaś wyśmienicie do tych szortów:) byłam ostatnio w F&F i szkoda, że nie znalazłam tej marynarki, bo jest rewelacyjna:) Pozdrawiam serdecznie,
    http://mess-around-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna marynarka i spodenki:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam marynarki mam ich ponad 15sztuk:) Swoją idealną biało- kremową znalazłam z Zary w lumpeksie! Podoba mi się kopertówka- idealnie pasuje do marynarki.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie! klasycznie z nutką odwagi :)


    http://fashion-racing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że zamiast skupić się na klasyce znów kombinujesz, bez sensu. marynarka i spodenki super, torebka piękna, po co ci te pierścionki, do niczego nie pasujące bransoletki i ten pasek z innej parafii?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram