Rock festival

W czwartek idę z moją przyjaciółką Asią na koncert 30Seconds to Mars na Prague City Festival :) Zainspirowana tym wydarzeniem stworzyłam stylizację, która idealnie by się wpasowała w klimat festiwalu. Oczywiście żeby było przyjemniej w Pradze leje cały czas i na pewno będzie lało też wtrakcie koncertów, więc mój strój będzie zdecydowanie bardziej przyziemny i bez polotu hihi (czytaj: cieple buty, długie spodnie i peleryna przeciwdeszczowa) Jednak czym było by życie bez fantazji, więc postanawiam wyobrażać sobie że strój ze zdjęć jest tym, w którym się wybiorę na spotkanie przystojniaków z 30STM :)))))))

Jako że 4 następne dni spędzam w Pradze, następny post będzie po weekendzie! Mam nadzieje, że pogoda pozwoli na zrobienie pięknych zdjęć w tym niesamowitym mieście!

Miłego weekendu, xxx Megan






Dress - Answear.com
Leggins - Simple
Purse -Menbur
Sandals - StyloweButki.pl
Bracelet - ByDziubeka.pl
Glasses- H&M
Ear-ring - Rubin Store in Częstochowa

18 komentarze:

  1. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, który odbywa się na moim blogu :) Do wygrania śliczna bransoletka.
    Szczegóły na Dirty-Poison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw i fajnie że przełamałaś go kolorowymi butami :)
    www.polishstylish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko świetne , oprócz butów - kompletnie mi tu nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny stajlisz :) Bardzo mi sie podoba :) I przelamanie calosci innymi butami tez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Kobieco i rockowo, a te buty zdecydowanie przełamują kolorystycznie zestaw. Moim zdaniem stylizacja na 6. Uwielbiam ten zespół, więc sama nie pogardziłabym takim koncertem. Oczywiście życzę poprawy pogody i udanej wycieczki! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam identyczną figurę jak Ty i dzięki Twoim stylizacjom przekonuję się do wielu rzeczy, co do których wcześniej byłam przekonana, że są wręcz zakazane dla takiego typu sylwetki ;)

    strój fantastyczny, choć wg mnie buty w ogóle nie pasują. efekt 'przełamania' stylu i kolorystyki osiągnęłabyś także np. czerwonymi szpilkami, a myślę, że wyglądałoby to troszkę lepiej.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie da się skorzystać z tej stylizacji na koncercie, ale jak włożysz kalosze i pelerynę to też będzie odlotowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam na The Hives rok temu, polecam, świetna atmosfera:) mielj zabawy zatem.. i pozdrów Jareda:P zapraszam do mnnie http://futuristka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna fryzura!!
    U mnie fajny konkurs ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. GENIALNIE Ci w takim rockowym wydaniu, prezentujesz się obłędnie :****

    OdpowiedzUsuń
  11. gorgeous outfit, you look so sexy!


    We've great Giveaways for 650€ (Ray Ban Wayfarer, Costume National, Le Coq Sportif) for our readers on our blog Schöngeist!

    http://schongeist.blogspot.com/2011/01/giveaway-for-650-women-men-costume.html

    Burcu

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz::)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Everyone loves it when individuals come together and share ideas.
    Great blog, stick with it!
    my site :: http://pixocool.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Look at him.

    Look into my web page images videos news

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram