Praga vol 2. :)

Dzisiaj dalszy ciąg zdjęć ze zwiedzania Pragi w miniony długi weekend :) Tym razem przeszłyśmy z Asia przez most Karola aby udać się na wieżę widokową :) Gdy dotarłyśmy już na górę na której usytuowana jest wieża okazało się, iż są tam piękne ogrody różane i także inne atrakcje dla dzieci. Jeśli chodzi o samą wieżę, weszłyśmy tylko na pierwszy taras widokowy, jako że mamy obie straszny lęk wysokości. Jakimś cudem udało nam się cyknąć parę zdjęć na górze, jako że nie byłyśmy w stanie odkleić się od ścian tarasu, żeby podejść do barierek! Strach ma wielkie oczy haha Ogólnie było kupę śmiechu, ale udało się zrobić parę fajnych fotek i mogłyśmy spokojnie wracać do hotelu :) Załączam także parę fotek z Festiwalu na którym byłyśmy w czwartek wieczorem :)

xxx Megan

To zdjęcie jest jak wyjęte z Alicji w Krainie Czarów!

Top, jacket - Caterina
Shoes -  NewJorker
Glasses - Glitter
Ring- Aldo

W drodze na Festiwal Miasta Pragi - Koncert 30 Seconds to Mars!

Festiwal był niesamowity, najpierw był koncert The Hives, potem 30STM a następnie Hause of Pain! Stałyśmy cały czas pod samą sceną, mogłyśmy sobie podziwiać wszystkich przystojniaków z bliska :) Niestety podczas ostatniej piosenki 30STM nie udało nam się dostać na scenę ale i tak było rewelacyjnie!

My na koncercie pod samą sceną :)

xxx Megan

1. Byłam kilka lat temu w Pradze i bardzo miło wspominam to miasto, mimo, że nie trafiłam na żaden festiwal:) Ciekawe czy bardzo się zmieniło przez ten czas. A tak swoją drogą, bardzo podoba mi się twój makijaż. Można wiedzieć jakich cieni używasz?:)

2. Na koncercie byłam pomalowana brązowym cieniem z Inglota i sypkim stalowym cieniem z Sephory. Do tego kredka czarna i czarny tusz :) buzka

3. fajna ta wycieczka, Praga wygląda uroczo, udana stylizacja letnia i wygodna

4. Ach wyglądasz ślicznie, promiennie! Widać od razu, że wyjazd się udał. Ach i ten kapelusz i torebka! Jestem zachwycona. Naoglądałam się zdjęć i znowu poczułam nastrój wakacyjny! Zazdroszczę koncertu 30STM. Ostatnio bardzo ich polubiłam. Mam nadzieję, że będzie jeszcze jakaś odsłona wycieczki do Pragi! :)