grey as the moon

W zeszłym tygodniu były chłodniejsze dni i mogłam wykorzystać ten piękny sweter, który pożyczyła mi moja kochana Mama. Ma on od frontu wstawkę koszulową i jest po prostu piękny w kroju i wykonaniu  i baaaardzo miły w dotyku. Do tego krótkie legginsy, mega wysokie koturny z drewnianą podeszwą i śliczna torebeczka z Monashe - mój pierwszy zakup i jakże udany! Biżuteria z ByDziubeka (która ostatnia stała się moją ulubioną!). Jeśli chodzi o fryzurę to jest ona autorstwa mojej Mamy  - odrobinę szaleństwa w powszedni dzień każdemu się przyda hihi :) LOL

Last week it was cooler outside so there came an opportunity to wear this beautiful sweater borrowed from my great Mum :) Its connected in the front with a shirt and it's realy well made and soft. I've added short leggins and high platform boots with wooden sole. Neckless is from my new favorite jewlery store ByDziubeka :) About the hair-do haha :) My Mum did it - everybody deserves a little bit of crazyness ;) LOL





 



























Sweater - Deni Cler
Leggins - NoName
Neckless - www.bydziubeka.pl
Belt - Zara
Rings - H&M, Accessorize
Boots - Sequin.pl (at least I think so :) )


18 komentarze:

  1. Niestety nie podoba mi się.. Po pierwsze źle malujesz oczy- stają się przez to bardzo małe i wąskie, masz też wysokie czoło co dodatkowo podkreślasz. Co do stroju jest średni. Z jednej strony chcesz wyglądać jak wszystkie dziewczyny teraz, w koturnach, beżach itd, a z drugiej masz na sobie za wiele. Kolorów, motywów, jednym słowem coś nie gra. Naszyjnik nie pasuje, pasek też, bo ten sweterek już sam w sobie ma pasek.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz straszny makijaż, i do tego rozmazany, a ubiór, cos przekombinowane i za dużo tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha smiac mi się chce z tych wszystkich dziewczyn, które nie mają w sumie nic do pokazania a robią z siebie wielkie blogerki ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, właśnie zamówiłam koturny, wchodzę do /ciebie i patrzę , że te same :D Ma się ten gust nie kochana ?:D

    Wyglądasz przepięknie, bardzo podobasz mi się w takim klasycznym wydaniu - fryzura boska!!! Ten sweterek, pasek i torebka coś cudownego :***

    A Tym anonimem się w ogóle nie przejmuj, komuś za przeproszeniem żal 'd***' ściska. Koooocham <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic!!!!;D

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne buty!
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się podoba! buty są fantastyczne!

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram