lady in red... lipstick

This weekend was nice and lazy. I was recovering from being sick all week long and I had time to do some photo-editing. Todays set is not sth I would wear everyday, but at that time it all felt right to me :) Those sandals look really briliant life as all those balls shine in the sun light!

Ten weekend był bardzo miły i leniwy. Dochodziłam do siebie po byciu chorym przez cały tydzień i miałam czas na edycję zdjęć. Dzisiejszy strój nie jest czymś co noszę na co dzień ale kiedy go założyłam po prostu wszystko mi spasowało :) Sandałki wyglądają genialnie na żywo, bo wszystkie te kuleczki pięknie odbijają światło słoneczne!

xxx Megan 







Czy tak umalowane usta nie przyciągają uwagi? Dla mnie super :) 





Dress - NoName 
Sandals - DeeZee
Bag - Simple 
Jewlery - H&M, Aldo
Lipstick - Astor

7 komentarze:

  1. wybacz, mogę powiedzieć tylko jedno: "ale wiocha"...

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka ;>

    pelapantera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka super!!!! :) rajstopy bym sobie odpuściła

    OdpowiedzUsuń
  4. patrzysz tak groźnie, że aż boję się powiedzieć , że buty mi się nie podobają:P:P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, nie nie!!! rajstopy z japonkami są zakazane.
    sam pomysł może i fajny, ale do innych butów.
    Za to usta super. Nie odważyłabym się, tym bardziej Cię podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram