fields of flowers

Todays clothes are all about flowers! I bought this sweet little dress in H&M and I love it! I look silly when I wear it alone as it's a bit too short for me so I mathed it with those short legggins :) It's so nice and warm now in Częstochowa so I was happy to wear something summerly already. Heels are from NewYorker and they are surprisingly comfortable! Hat by F&F was bought two days ago and I was so lucky to find it! (I searched for on for a very long time!) Purse was a present with no label :)  Have a nice and sunny day!

Dzisiejszy strój skupia swoją uwagę na kwiatach :) Ta śliczną, słodką sukienkę kupiłam w H&M. W niej samej wyglądam dość zabawnie, iż jest ona jak na moje standardy troche za krótka, dlatego założyłam do niej te krótkie legginsy. Jest teraz pięknie i ciepło w Częstochwie dlatego byłam bardzo szczęśliwa, że w weekend mogłam założyć w końcu coś letniego. Buty kupiłam w sklepie New Yorker i są zaskakująco wygodne :) Kapelusz znalazłam 2 dni temu w F&F i bardzo się ciesze, że udało mi się go wreszcie znaleźć! (bardzo długo takiego szukałam!) Torebka była prezentem bez metki :) Miłego i słonecznego dnia!

xxx Megan

Jak macie chwilkę to zagłosujcie na mnie w konkursie Galerii Jurajskiej! Konkurs Galerii Jurajskiej



 
 







Watch this!!! ;) It's simply great !!!!










photos by my mum :*
Dress - H&M
Leggins, purse - no name
Heels - NewYorker
Hat - F&F
Rings - H&M

7 komentarze:

  1. piękna sukieneczka :)
    ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie kótkie leginsy pod sukienkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna torebka i buty! :)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne buciki :D
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Kochana!! Dziękuję za tak przemiły komentarz :***

    Sukienka jest prześliczna idealna na lato! Ale najbardziej zakochałam się w kapeluszu i torbie <3 Cudnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram