super model

Tomorrow it's my birthday:) I'm pretty exited about it and I'm already getting ready for a small party I'm organising on saturday! Meanwhile a first birthday present arrived today from my lovely friend Anita and her boyfriend (I hope soon to be fiance :p ) Jordan who live in Saint Louis (for now so I've heard) Anyway I've got a realy beautiful Victoria's Secret Perfum :) They smell and  look so nice that I had to show them to you! Apparently it's a mix of bright berry, peach blossom and creamy sandalwood. They just smell imasing! I love them. Thank you guys for such a great present! Love you much! xx Megan

Jutro są moje urodziny. Jestem bardzo podekscytowana i już szykuje się na małą imprezkę, która odbędzie się w sobote wieczorem. W miedzyczasie dzisiaj przyleciał mój pierwszy prezent urodzinowy od mojej cudownej przyjaciólki Anity i jej chłopaka Jordana (wkrótce mam nadzieje narzeczonego ;p) ktorzy mieszkają w Saint Louis (przynajmniej narazie). Dostałam od nich śliczne perfumy Super Model od Victoria's Secret. Pachną one i wyglądają ślicznie więc musiałam Wam je pokazać! Podobno jest to mix jasnych jagód, brzoskwini i drzewa sandłowego. Pachną po prostu niesamowicie! Dziekuje Wam za taki cudowny prezent! Kocham Was bardzo! xxx Megan





Tak swoja drogą to czy Wy używałyście już kosmetyków z Victoria's Secret? W Warszawie można je chyba kupić? To jest już mój trzeci produkt z tej firmy i jak na razie jestem z wszystkich bardzo zadowolona.



6 komentarze:

  1. już dziś.. wszystkiego najlepszego! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. już teraz wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszych urodzin!!!
    nie miałam okazji wypróbować żadnego produktu tej firmy, ale w przyszłości chętnie sprawdze te perfumki, bo zapowiadają się słodko ;)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram