Simple Dress Party

W zaszłym tygodniu byłam z moja mamą na inauguracji nowej limitowanej kolekcji Dress 
Party marki Simple. Przeczytać możecie o niej także w najnowszym numerze Elle. Sukienki niestety, żadnej nie kupiłam, bo póki co są za drogie, ale jak przyjdą przeceny to może się na jakąś skuszę :)  Tymczasem wybrałam sobie jedną bluzkę, która mnie zauroczyła i właśnie ją Wam dzisiaj chciałam pokazać :) Kupiłam sobie też nową szminkę w odcieniu pomarańczy z Maybelline :) Czy nie wygląda pięknie i soczyście? 

xxx Megan





Top, sweater  - Simple
Trausers - HM
Bransolets - Mohito, Pandora, HM


5 komentarze:

  1. wyglądasz uroczo, kolor szminki jest piękny :)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie ci w tej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw :)
    dodaje do obserwowanych(i liczę na to samo)

    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/

    Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  4. bracelets a nie bransolets ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zęby sobie trochę umazałaś tą szminką xD :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram