set me free

Jumpsuits are quite complecated for me to wear. It took me quite a while to find one that would look good on my figure. I'm still hunting for one with long trouser-legs  - will see how it goes! Meanswhile I present you with one I bought in HM.  I pared it with  Zara blazer and neon pink sandals. I felt very feminine and chick, that's most how I like to feel :)

Kombinezony to trudny dla mnie temat bo ciężko mi jest coś dopasować do mojej figury. Na razie udało mi się kupić ten jeden egzemplarz i jestem w fazie szukania jakiegoś z długimi nogawkami - zobaczymy jak mi pójdzie! Tymczasem prezentuje wam secik, w którym połączyłam ten uroczy kombinezon z HM z marynarką z Zary i z neonowymi koturnami/sandałkami. Czułam się w tym zastawie bardzo kobieco a tak lubię się czuć najbardziej :)




 
Jak macie chwilkę zagłosujcie na mnie w konkursie Galerii Jurajskiej! konkurs galerii jurajskiej


Jumpsuit - H&M
Blezer - Zara
Platforms - NewYorker
Pink branslet - By Dziubeka
Black branslet, ring-  H&M
Purse - no name
Nail polish - Sephora 

I keep singing this song :)



13 komentarze:

  1. uhuhu co za buty! bardzo zacne :) pozytywnie zakręcone!

    Pozdrawiam,
    http://www.rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna marynarka,a le torebeczka mnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. blezer to po polsku, po angielsku blazer ;) (chyba) ;) super blezer ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon jest pro !
    Bardzo Ci w nim ładnie.

    Pozdrawiam gorąco,
    Kokainna.

    p.s. zapraszam do obserwowania. Ja równiez będę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladnie, chociaz dokladnie nie widac jaki to kobnezon ale calosc super

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz, ale nie maluj ust takim kolorem, bo strasznie uwydatnia żółty odcień zębów.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten zestaw! :* oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  9. super :) zajrzyj do mnie w wolnej chwili :)
    http://misscferreira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy sama pisałas angielskie tlumaczenie, ale masz w nim kupe byków. Mieszasz czasy, w dodatku raz piszesz bezosobowo, jezeli nie umiesz pisac po angielsku to nie pisz! Nie kalecz tego języka.
    Anglik, sorry za brak waszych znakow, ale my nie mamy ich na klawiaturze

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam Julka :)

    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super sobie z nim poradzilas i slicznie wygladasz :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram