heart on my balerinas

This is a short photo shoot of me in balerinas Melisa :) Don't they look just cute?  I love them! The choice of different patterns is so big so go on and choose the once you like the most! I bought mine in DeeZee online store. I love crazy shoes :D


Oto krótka sesja w balerinach Melisa :) Czy nie są one prześliczne? Mnie się szalenie podobają! Wybór różnych modeli jest ogromny wiec nie wachajcie się i kupcie takie, jakie się Wam podobają, bo są na prawdę super :) Ja swoje kupiłam w sklepie DeeZee. Kocham zwariowane buty! :D








Leggins - New Yorker
Blause, purse - Monnari
Sweater - Simple
Balerinas - DeeZee
Belt - Vintage Escada 
Bransolets and rings -HM 

16 komentarze:

  1. Wygladaja naprawde fajnie a outfit jest swietny :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obcierają? Bo to jest główny czynnik, przez który waham się nad ich zakupem. Ale wariant kolorystyczny wybrałabym taki sam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!!! Ja wlasnie napisalam email do deezee bo mieszkam za granica a bym chciala tez pare par butow u nich zamowic. Swietnie. Czy meliski sa wygodne?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej dziewczyny :) Buty są miłe w dotyku i miękkie ale niestety stopa się do nich przykleja i pewnie jak się dłużej pochodzi to się będą stopy pocić! Serce w czasie chodzenia się rusza i trochę dziwne wrażenie sprawia, no ogólnie myślę, że nie są to buty na dłuższe spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne meliski :)
    czekam na moje ale nie wiem czy w końcu do mnie dotrą ;)
    też się boję że będzie stopa się w nich tylko i wyłącznie przepacać. to raczej buty na chłodniejszy letni dzień chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz :)
    klasycznie i elegancko, a meliski urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. balerinki są świetne :)
    dodaje do obserwowanych(i liczę na to samo)
    mój blog
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/

    Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  8. lakier na paznokciach-super kolor:) mozna wiedziec jaka firma?

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny look, a baleriny wygladają przesłodko! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Użyłam dwóch lakierów do paznokci: Fioletowy to Virtual by JOKO, light violet nr 87, natomiast szary to Safari nail polish - Trendy colours nr 331. Oba kosztowały poniżej 10zł. Jeśli jesteś z Częstochowy to polecam sklep AR Style z artykułami do paznokci na ul. Wolności, w bramie za sklepem jubilerskim Rubin. Mają wszystko czego dusza zapragnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki za odpowiedz, mieszkam w Opolu wiec nie wiem czy znajde te lakiery u nas ale zobacze. W ogole super masz styl, bardzo mi sie podoba:) Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram