Wielkie porządki w mojej szafie - Big clean up in my wardrobe!

Dzisiaj się rano obudziłam i obiecałam sobie, że zrobię wielkie porządki w mojej szafie! Pęka ona już w szwach i jak u większości dziewczyn mnóstwo rzeczy leży miesiącami nieużywanych a w sklepach tyle pięknych rzeczy do kupienia na mnie czeka! :) Dlatego też mam zamiar przez całe popołudnie porządkować, segregować, fotografować i za jakiś czas umieszczę rzeczy do sprzedaży na moim koncie na Allegro. Miłej soboty Wam wszystkim życzę!

P.S. Zrobiłam sobie właśnie pyszną kawę latte z koglem-moglem! Pomysł zaczerpnęłam z blaga Ankyl i był on strzałem w dziesiątkę! Połączenie jest idealne! Na prawdę polecam :) Ja zagryzam rogalikami z różą zrobionymi przez Mamę Anię :) 

I woke up today morning and I decided to do a big clean up in my wardrobe! It's full with many to many clothes and like in many girls case I have lot's of stuff I don't use any more. And there are so many things in shops that are waiting for me to buy! :)  That's why I will do all the cleaning, sorting, photographing today and soon I will put my things to sell on auction on Allegro.  I wish you all a lovely Saturday!

P.S. I've just prepared  a lovely Cafe Latte with egg-coged and it delicious! I read about it on Ankyl's blog and it's a perfect combination! I realy recommend it :) I ate it with jummy mini-bagels with rose filling made by my in-law mum Anna :)




5 komentarze:

  1. mniam!
    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez chce taka kawke.A mozesz podac przepis,bardzo chetnie sprobuje.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do wzieca udzialu w konkursie na moim bloogu ;)
    Do zgarnięcia vintag'owe oprawki.

    http://littleblackorchids.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka kawę można łatwo robić :) najpierw podgrzewam mleko i spieniam na sztywna pianę:) potem powoli dolewam kawę żeby otrzymać warstwy :) następnie ubilam mikserem dwa żółtka z 1,5 lyzkami cukru aż była gęsta jednolita masa! I następnie powoli dolalam do kawy:) oczywiście można po prostu zrobić sobie biala kawę i dolac kogel mogel i wyjdzie na to samo! Powodzenia i smacznego Megan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram