Hollywood Tonight

Wiele miesięcy zastanawiałam się nad rozpoczęciem własnego bloga modowego. Z zazdrością patrzyłam na wpisy różnych polskich Szafiarek i nie miałam odwagi by stworzyć coś swojego...  Wiele się u mnie działo dobrego wciągu ostatnich paru mięsięcy więc i wkońcu nadszedł czas by zrealizować swoje wielkie marzenie!

I was thinking about setting up my own fashion blog for many mounths. I was so jealous looking at different blogs of many polish fashion bloggers but I had not enough courage to start sth on my own. During last few mounths many wonderful things happend in my life so did come the time to fulfil my dream! 


Niedawno ukazał się teledysk do nowej piosenki Michaela Jacksona Hollywood Tonight. Każdy kto mnie zna wie, że jestem wielką fanką MJ-a i uwielbiam jego piosenki!  Dlatego też powstało to zdjęcie w klimacie jego twórczości :) A poniżej do posłuchania nowy singiel, o którym wyżej pisałam.






Jacket - Simple
Top - Gemu
Hat - vintage
neckleses - h&m


Hollywood


1 komentarze:

  1. Fajnie i z humorem ! :) Ciekawy żakiecik, bardzo lubie Simple ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje Ci za komentarz! Buziaki :* Thanks for your comment! Kisses :*

 

Google+ Followers

Follow us on FB

Fb pop up

Follow us on Instagram